keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Marraskuun ostosyhteenveto

Heti alkukuusta mun silmiini osui kynsikirpalla Fanin ilmoitus, jossa myytiin Picture Polishin lakkoja. Siellä seassa oli Demeter. Se on lakka, jonka ostamista olen miettinyt monta kertaa aikaisemmin. Nyt hinta oli kohdillaan ja päätin kotiuttaa lakan itselleni.
Eräänä perjantaina heräsin neljältä siihen, että Morse oksensi keittiössä. Eihän siinä sitten auttanut muu kuin nousta ylös siivoamaan. Arvatkaa vaan tuliko uni enää sen jälkeen, vaikka olisin saanut vielä muutaman tunnin uinua? Menin koneelle tappamaan aikaa ja silmiini osui Facebookissa Dashican mainos, jossa ilmoitettiin paljon hehkutettuja Clear Jelly Stampereita tulleen myyntiin. Hintakaan ei ollut mun mielestä paha, 9,95€. Siinä minä sitten löysin itseni tekemästä tilausta tuonne kauppaan ennen viittä aamulla. :D


Born Pretty Storesta saapui pitkän odotuksen jälkeen iso paketti. Siellä oli kynsilakanpoistoliinoja, dotting tool ja kaksi erilaista leimasinsettiä. 


Näiden lisäksi mulle kotiutui myös muutama Essie. Essiet olivat tarjouksessa koko kuun mm. Cittareissa. Sisko oli Oulussa käymässä ja perinteisesti tulomatkalla pitää Essiet käydä tarkistamassa. Mulla on käytössä Essien aluslakka ja se alkaa olemaan siinä vaiheessa, että uusi ei olisi haitaksi. Sen kaveriksi kotiutui Haute Tub. Emme oikein päässeet puhelimessa yhteisymmärrykseen lakasta, sillä luulin siskon ostavan mulle yhtä toista lakkaa. :D Mutta ei se haittaa, superkaunis se on tämäkin. 
Kävimme loppukuusta mutkan Rovaniemellä ostamassa miehelle auto. Auto on 26 vuotta vanha lava-auto, eli juuri sellainen kuin hän sen haluaa olevankin. Siinä ei haittaa missä autolla ajaa ja se näyttääkin juuri siltä. Mun pitää kulkea sillä töissä aina osan ajasta, mutta onneksi en ole niitä ihmisiä joita se hävettää. :D Kävimme Rovaniemellä jossakin Cittarissa nopeasti ja nappasin vielä tämän Gel Setter-päällylakan.
Viime kuussa mulle kotiutui kaksi värilakkaa, mikä on musta ihan hyvä saavutus. Alus- ja päällyslakkoja kuluu koko ajan, joten niitä nyt on vain pakko ostaa. Ainoastaan tuo Jelly Stamper on päähänpisto. Olen kerran kokeillut sitä, enkä saa sillä kyllä hyvää jälkeä aikaseksi, sillä leima ei tunnu tarttuvan leimasimeen yhtään niin hyvin kuin itse haluan. 

18 kommenttia:

  1. Ihanan pienet ostokset! Demeter on nyt hyvässä kodissa. <3

    VastaaPoista
  2. Ei paha! :) Demeter oli oiva ostos. 👍🏻

    VastaaPoista
  3. Tämä CJS ei ole sama kuin Cesarilla myytävä aito? Mulla on se Cesarin ja siihen olen tosi tyytyväinen. Paras stampperi aikoihin.
    Ihania ostoksia, etenkin Essiet! Kerrohan mitä pidät Gel Setteristä. Haute Tubista tulet kyllä tykkäämään, mulla sitä kynsillä nyt ja se on niin ihana ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aitoudesta en pysty sanomaan kyllä yhtään mitään, sillä en ole asiaa niin tarkkaan seurannut. Kyllä mä olen kokeillut tätä uudemmankin kerran ja saanut ohuita leimoja siirtymään ihan hyvin kynsille asti. Mä luulen, että mulla on vähän harjoittelun puute tuon leimasimen kanssa, mä kun normaalisti leimaan ihan eri tavalla. Enhän mä saa Konadin leimasimellakaan mitään järkevää jälkeä aikaiseksi. :D
      Tykkään kyllä tuosta Gel Setteristä, se tekee ihanan kiiltävän pinnan. Haute Tub on myös käynyt kynsillä jo ja tykkäsin! <3

      Poista
  4. Demeter oli mainio hankinta! Kadehdittavan kohtuullinen ostoskuukausi sulla :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ehdottomasti se kannatti ostaa. Kyllähän sitä olisi varmasti vähemmälläkin pärjännyt, mutta ei tämä kuukausi paha ollut. :)

      Poista
  5. Tuo CJS:n hinta kuulostaa jo inhimilliseltä. Saas nähdä kauan menee ennen kuin jokainen lafka saa omansa :). Odottelen vielä rauhassa hinnan putoamista, koska pelkään, etten osaa itsekään sillä leimata.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No samaa mäkin mietin, mutta tosiaan mitään aitoudesta en osaa sanoa. Ihan varmasti näistäkin kopioita on tarjolla, mutta onko niitä näin nopealla aikataululla jälleenmyyjillä? Mene ja tiedä, mutta tämä versio mikä mulla on niin vaatii totuttelemista käytön suhteen. :D

      Poista
  6. Demeter on ollut monasti myös omalla ostoslistalla mutta kummasti keksin aina noita uutuuksia hommata ja se aina vaan jää! Pyrin seuraavat kuukaudet samaan ostostahtiin, maks kaks per kuukausi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli sama juttu! Onneksi nyt sain sen Fanilta ostettua, onhan se upea lakka! :3

      Heh, mulla on tämän joulukuun osalta mennyt jo ihan överiksi, vaikka on vasta 3. päivä... Onneksi se oli odotettavissa. XD

      Poista
  7. Hei, minkälainen essien gel setter on leimausten päällä? Lähteekö levittämään niitä? Entäs siirtokuvien kanssa? :)
    Terv.Camilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole vielä uskaltanut kokeilla leimojen päälle, sillä olen kuullut sen levittävän niitä. Tarkoitus on kuitenkin kokeilla sitä sekä leimojen, että siirtiksien päällä jossakin vaiheessa. :)

      Poista
    2. Eli varovasti siis itsekkin kokeilemaan :D kerro sitten omista kokemuksista, etenkin kuinka kävi siirtokuvien kanssa! :)

      Poista
    3. Joo! Mä kerron kun saan paremmin kokeiltua. :)

      Poista
  8. Mä oon miettinyt kans ton Demeterin hankkimista vaikka kuinka kauan :D Ehkä vielä joskus...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin himoitsin ihan luvattoman kauan tuota upeutta. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)