perjantai 18. joulukuuta 2015

Jouluiset vai itämaiset?

Olin tosi väsynyt illalla kynsiä lakatessani. Mun oli kuitenkin pakko vaihtaa lakkaukset, sillä mulla on tuo vasemman etusormen kynsi osittain halki pystysuunnassa ja paikka oli pettänyt. 

Mulla oli käyttämättömissä enää Essencen viininpunainen mattalakka Roaming Red. Päätin laittaa sen kynsille ja miettiä sitten miten koristella se. Jostain syystä tämä mun lakkani kaljuuntui aika pahasti. Olen kuitenkin lukenut tämän toimivan muilla ihan moitteetta. En tiedä johtuiko se siitä, että mattana lakka kuivuu tosi nopeasti, mutta saman kokoelman kolme muuta lakkaa toimivat moitteetta. Yhden kynnen jouduin ottamaan uusiksi, sillä sivellin veti lakat ihan ruttuun. Kahdella kerroksella sain peittävän tuloksen. Aluksin mietin, jätänkö lakkauksen mataksi, mutta etusormen paikka näkyi ihan liian selvästi, joten parempi vetää leimat ja pikakuivattaja päälle. 

Leimoja metsästin Überchicin laatoista ja löysinkin kivan kuvion laatasta 6-01.


Leimauslakkana käytin China Glazen Passionia, joka on jo melko loppu. Leimat levisivät kärjistä hieman, mutta en jaksanut kuitenkaan ottaa niitä uusiksi. Kellokin oli jo yli nukkumaanmenoajan. :D


Nämä kynnet sopivat hyvin joulun odotukseen, mutta näyttävät myös itämaisilta mun silmään. Kumpaan te kallistutte? :D


Käytetyt tuotteet:


  • Essie First Base
  • Essence Roaming Red (x2)
  • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Forward Top Coat
  • Leimauslaatta Überchic 6-01
  • Leimauslakkana China Glaze Passion
  • Leimojen päällä NPB Digital Flash

18 kommenttia:

  1. Kyllä mä sanoisin, että jouluisilta näyttää! Oikein nätit. :)

    VastaaPoista
  2. Jouluiset koska nyt on joulu :D tosi kivat! Onko noita Essencen mattalakkoja pisteillä vai pitääkö ne tilata netistä? Tämä kiinnostaisi nähdä mattaversiona :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ostin omani Kärkkäiseltä. Ei ole Essencen lakkoja tullut enää tilattua. :D Mun pitää odottaa paikan kasvamista että pystyisi mattaamaan, muuten näkyy liikaa läpi. :D

      Poista
  3. Khyyl vaan itämaiset ja tosi hienot sellaset :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kallistun enemmän niihin itämaisiin, kiitos! :D

      Poista
  4. Ehkä johtuen vuodenajasta on pakko nyt kallistua jouluiseen :D Tosi nätit nämä on ainakin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käy nämä kyllä hyvin jouluunkin. Kiitos! :)

      Poista
  5. Toi on muuten jännä miten punaisen ja kultaisen yhdistelmä saattaa keikata itämaiseen jouluisen asemesta. Mä tykkään nimenomaan tällaisesta itämaisen mausteisesta, joten kynnet on oikein onnistuneet. Mulla on kauhea ongelma, kun en jaksa/kärsi (niskat jumissa) tehdä kynsihuoltoa mutta ilman sitä näitä on enää turha lakkailla. Kauhea morkkis päällä koko ajan yksien kynsien takia :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla on myös kädet ja niskat ihan jumissa, oon pari päivää kantanut yhtä mittalaitetta ja tehnyt mittauksia, 3 kilon järkäle käsissä ei tehnyt hyvää mun hartioille. No, onneksi tämä tästä ehkä kohta helpottaa, pitää yrittää venytellä. :)

      Poista
  6. nää on vähän kumpaakin, sekä jouluiset että itämaiset. nätit kuitenkin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mustakin näistä löytyy molempia! Kiitos!

      Poista
  7. Vastaukset
    1. Hyvin tuntuu jakaantuvan mielipiteet! :D Jos nämä tekisi kesäkuussa, veikkaisin suurimman osan olevan itämaisten kannalla. :D

      Poista
  8. Hmm , en osaa päättää ovatko nämä jouluiset vai itämaiset... :D Äidillä oli yks vuos joulupöytäliinana punainen liina jossa oli samanlaisia kuvioita :D mutta toisaalta, voisi nuo hyvin sopia itämaiseen sisustukseen :D Vaikeeta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikeeta on! :D Riippuen tilanteesta nämä sopii molempiin. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)