torstai 24. lokakuuta 2013

Tarkkaan harkittua

Tässäpä olisi se lupaamani ostopostaus, joka on jäänyt välistä. Tässä vain ei ole niitä cremelakkoja, joita väitin alkavani hamstraamaan... En vain ole vielä käynyt kokoelmaa läpi mitä värejä "tarvitsen". :D  Lähes kaikkien lakkojen ostoa olen harkinnut jo pidempään, mutta nyt sain aikaiseksi ostettua ne. Näiden lakkojen lisäksi ostin koristeita, mutta niistä ei ole erikseen kuvaa.


Ensimmäisenä China Glazen Strike Up a Cosmo, jonka ehdin jo esitellä kynsilläkin edellisessä postauksessa. :)




Tämä oli ainoastaan heräteostos, mutta se näyttää pullossa ainakin niin hienolta! Dependin Shimmering Copper on juuri mulle sopiva lakka. Tässä samassa kuvassa yhdistyy mun Paint -ohjelman käyttötaidotkin. Yksi pullo, kaksi puolta. OMG oon taitava. :D


Mä en ole kääntämässä ainakaan vielä kelkkaani tekstuurilakkojen suhteen, mutta tämä Poppy on huudellut mulle jo pidemmän aikaa. Katsotaan mitä mieltä olen kunhan saan sen kynsille asti. :)


Viimeiseksi mutta ei suinkaan vähäisimmäksi jätin Dependin hololakan 2027. Mä olen omistanut tämän lakan aikaisemmin, mutta aikani selvitettyä lakan kohtaloa huomasin idioottina laittaneeni sen arvontaan palkinnoksi. En silloin välittänyt punaisista holoista ja nyt ne kuuluvat lemppareihin... Siispä se päätyi uudelleen kokoelmiini.


Ajattelin taas karsia kokoelmaa lisää, kun olen saanut melkein kaikki lakat myytyä, myös normaalilla kirppiksellä lakat ovat häipyneet onnellisten ostajien matkaan. :) Pitää vain kuvata lakat ja lisätä ne tuonne myytävien joukkoon.

4 kommenttia:

Kiitos kommentistasi! :)