tiistai 8. lokakuuta 2013

Hups!

Ostin "muutaman" Misan lakan ihan heräteostoksena, hinnaksi kun ei jäänyt kuin 1,5e pullo. Ei paha hinta, kun pullon kokokin on 15ml. Tässäpä esittelyt lakoista, jotka päätyivät mun ostoskoriin.

Double Date

Fatal Affair

High Waist Hue

It's You!

Phazers of stunning

Pretty
Shop til You Drop

Touch the Rainbow

Wishing on a Star

Working Hard or Hardly Workin

Miellyttikö jokin lakka omaa silmää? Mun mielestä nämä kaikki on ihania! :)

Näiden lakkojen vuoksi haluaisin karsia vanhoja lakkoja, joten lisäsin tänne myytäviä lakkoja jonkin verran.  

10 kommenttia:

  1. Millonkohan mun misat tulee :) mä kans tilasin vaan muutaman :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tilasin keskiviikkona ja eilen saapui paketti postilaatikkoon. :D

      Poista
  2. Mistä tämmöisiä löytää? :D Haluanhaluanhaluanhaluan!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Täältä mä tilasin nämä: http://www.boozyshop.nl/

      Poista
    2. Jos tuolta tilaa meikkejä ja kynsilakkoja niin millaset postit tuli?

      Poista
  3. Misat on kyllä huippuja, tosin ne nimet on joskus ihan liian pitkiä :D
    Mie oon tilannu aina Hedarilta tai Nailsuppliesilta, jos on tarvinnu jotain täytettä tilaukseen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, varsinkin toi viimeinen lakan nimi on aika pitkä. Tuo Pretty on just sopivan lyhyt. :D Mäkin oon Hedarilta aikaisemmin vaan näitä tilaillut, juurikin täytteeksi. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)