maanantai 14. lokakuuta 2013

Sannut?

Sannu aikoinaan teki hauskan postauksen, jossa hän linkkasi muutamiin blogeihin ja bloggaajien tyypillisiin lakkauksiin. Minä sain kunnian vierailla tässä postauksessa ja yllättäen mulle se tyypillinen koristelutyyli on leimaaminen. :D Sannu kirjoitti, että jos onnistuu leimauksessa hyvin, tekee Belegwenit. :D Mä taisin silloinkin kirjoittaa kommentiksi Sannujen olevan mun mielestä tyylikäs ranskis. Siispä omasta mielestä onnistuin tällä kertaa tekemään Sannut. :P

Pohjalla Essien Sugar Daddy, kärjistä löytyy China Glazen Electra Magenta sekä Virtual Violet. Nämä on tehty rajaamalla koristeluteipeillä lakattavat alueet ja teipit on poistettu heti lakkauksen jälkeen varovasti.




Itse olen todella tyytyväinen lopputulokseen, pidän tästä lakkauksesta hirvittävän paljon! Nyt kun mulla ei ole yhtään paikkaakaan kynsissä, tällaisia lakkauksia voisi taiteilla useamminkin. :)
Tässä vielä käytetyt tuotteet koristeluteipin lisäksi. Sisko tätä aikoinaan pyysi multa, että alkaisin jälleen ottamaan kuvat käytetyistä lakoista niin on helpompi hahmottaa minkälaisia lakkoja olen käyttänyt. 

China Glaze Strong Adhesion Base Coat, Essie Sugar Daddy, Essence express dry drops, China Glaze Electra Magenta & Virtual Violet sekä Poshen pikakuivattaja

29 kommenttia:

  1. Kauniit Sannukynnet on :)

    VastaaPoista
  2. Ihan selvästi Sannut! Todella kauniit, ei ihme että olivat mieluisat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Jännä, että näinkin yksinkertainen lakkaus on niin juhlava ja ihana! :)

      Poista
  3. Nää miellyttää silmää kyllä kovasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu, näissä varmaan viihdyn aika monta päivää! :)

      Poista
  4. Selkeät Sannut :) Erittäin tyylikäs lakkaus!

    VastaaPoista
  5. Oi että, on kyllä kauniit ja tyylikkäät!<3

    VastaaPoista
  6. O--M--G!! Nää on kyllä niin paljon enemmän kuin Sannut! Todella ihanat <3
    Tosi kauniin sävyn antaa kynnelle tuo Sugar Daddy ja Poshe vimeistelee kiillon. I'm in Love! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos! Kiva että säkin tykkäsit näistä. :D

      Poista
    2. Hihi, vahingossa löysin itseni omien tilastojeni kautta tästä postauksesta. Olin unohtanut koko jutun! Nää on vaan niin superkauniit kynnet <3

      Poista
    3. Hihii, en mäkään muistanut näitä ennen kuin tein tuon Top 10 -postauksen. :D

      Poista
  7. Wautsi, upeat! Ja ovat kyllä ehdottomasti Sannut :)

    VastaaPoista
  8. Wau! Ihan mielettömän upeat!:)

    VastaaPoista
  9. Voisin kyllä kuvitella Sannulle tällaiset :D Mielettömän nätit, tuo asettelu on tosi kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silloinhan nämä on onnistuneet. :D Kiitos! :)

      Poista
  10. Sietääkin olla tyytyväinen!!!! <3

    VastaaPoista
  11. Todella, todella kauniit! Ja kyllä, kuvaustyylistä tunnistaisin ehkä sun lakkaukseksi, mutta kadulla vastaan kävellessä voisi kyllä helposti väittää Sannun kynsiksi :)

    VastaaPoista
  12. Lääh, tosi kauniit! Mä en pääse ikinä tekemään ranskiksia, kun joka kerta ku ajattelenkin sanaa "ranskis", vähintään yks kynsi katkeaa... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Kauan mullakin meni, että pääsin näitä tekemään. Oon tehnyt blogihistorian aikana varmaan kahdet ranskikset... :D

      Poista
    2. Ja mä en uskalla ajatellakkaan enää että nyt on juuri hyvän mittaiset kynnet, tai heti jokin napsahtaa poikki. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)