torstai 5. heinäkuuta 2012

Kun oli jo pakko päästä kokeilemaan uusia laattoja...

Piti poistaa lakkaukset normaalia aikaisemmin kun ei malttanut pitää näppejään erossa uusista laatoista. Katselin aikani laattoja ja löysin sieltä mieleisen laatan kokeiluun. Viimeaikoina olen paljon leimaillut China Glazen lakoilla, joten päädyin vaihteeksi leimaamaan mustalla Konadin lakalla kuviot kynsille. Pohjalta löytyy Catherine Arleyn lakka 670. Laitoin tarkoituksella vain 2 kerrosta lakkaa, kun leimoista oli tulossa aika peittävät, niin pohjan ei tarvitsisi sitä olla. :)





Leimaukset ovat uudesta Bundle Monsterin laattasarjan laatasta BM-314. Leimat onnistui tosi hyvin, mutta mielestäni päällylakka hiukan suttasi jälkeä. Ei niinkään että siveltimen vedot näkyisivät, mutta niinkuin nuo ääriviivat olisivat aavistuksen levinneet itsekseen.




Tässä vielä yksi kuva auringossa otettuna. Eihän nämä nyt niin holoja ole kuin toivoa voisi, mutta kyllä ne silti kivoilta näyttää kun aurinko paistaa. :D


Tykkäsin kovasti näistä kynsistä, jospa sitä malttaisi nyt olla näillä muutaman päivän. Seuraavat kynnet on jo kuitenkin valmiiksi suunniteltu!

Mulla on meneillään miniloma, joten huomenna suuntaankin shoppailemaan. Katsotaan löytyykö sieltä jotain kivoja lakkoja mukaan. :)

15 kommenttia:

  1. Siis wautsi mikä leimaus! Tosi kaunis tuli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin tykästyin tähän leimaan. Helppoa ja kaunista! :)

      Poista
  2. Meinasin unohtaa, huomenna shoppaileen!!:) Jeee. Tiiäks, poltin sit itteni auringos. Tulisinko teille tänään laitattaan kynnet.. Hmmm..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei sit laitettu niitä kynsiä, mut mennään tosiaan sinne shoppaileen! :)

      Poista
  3. Aivan ihanat nuo leimat! :) Miten sulla pysyy niin hyvin lakat? Itsellä peruslakat pysyy max. 2 päivää, sitten alkaa olla niin kuluneet kärjet ja lohkeilleet kulmat etten kestä. Jotain taikuutta käytät alus- ja päällyslakkana?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mullakin kuluu lakat parissa päivässä vähän kärjestä, mutta ei ne lakat koskaan lohkeile. Kaverilla oli samaa ongelmaa, että sillä lohkeili lakat aika pian, mutta sillä on luonnonkynsi niin pehmeä että veikkaisin syyn olevan siinä. Mulla on luonnostaan aika "jäykät" kynnet, ne ei paljon taipuile, että voiko syy olla siinä? Ihan samoja lakkoja käytän kuin muutkin ja ehkä pikkasen sitä taikuutta?!? :D
      Häpeäkseni täytyy taas myöntää etten edes hoida näitä kynsiä/kynsinauhoja juuri mitenkään...

      Poista
    2. No mulla kyllä onkin joustavat kynnet... Joita en itsekään öljyä kummemmilla jaksa hoitaa :P Samoin kynsinauhojen tökkiminen on liian tylsää ;) Mutta onkos niitä pakko hoitaakkaan, jos ei ole sen kummemmin tarvetta. Pitänee sit vain uskaltaa ottaa uusia päällyslakkoja testiin, mä vaan oon sellanen, että jos jonkun hyvän löytää niin ei tahdo uskaltaa kokeilla enää mitään uutta :D

      Poista
    3. Mulla kaveri teki niin, että pitää nykyään soak offeja lakkauksen pohjalla. Sai kasvatettua pidemmät kynnet kuin mitä ilman olis kasvanut, ja sanoi että lakkaukset pysyy huomattavasti paremmin kuin ennen. Työlästähän sekin kyllä on. :)

      Mulla on nyt vieläkin nämä samat lakkaukset, eikä edes kärkikulumaa oo mun mielestä havaittavissa. Ja päällylakkana käytin tosiaan Orlyn Polishieldiä 2 kerrosta. :)

      Poista
  4. Tosi nätit! Toi kuvio on niin nätti. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mäkin tykkään tosi paljon tosta kuviosta. :)

      Poista
  5. Tuo on just se kuvio, mitä odotan ehkä kaikista eniten! Liljat on mun ihan ehdottomia lempikukkia, poikaystäväkin tietää sen kun saan aina merkkipäivinä erivärisiä liljoja. Ne on vaan näteimpiä ikinä :D Mä en ollut nähnyt tätä kuviota vielä kynsillä (koska kuvien googlettaminen ei todellakaan helpota odotusta!) ,joten ihan mahtavaa, että näin sen nyt täällä ja vielä noin nätisti leimattuna!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että oli mieleen nämä mun leimaukset. :)

      Tosi huomaavainen poikaystävä sulla kun ostaa sun lempparikukkia aina merkkipäivinä. Meillä on perinteenä se, että mä saan kukkia aina naistenpäivänä. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)