maanantai 15. elokuuta 2016

Turha kierrellä

Arki koitti tänään, loma loppui. Mä en päässyt koko loman aikana yhtään mihinkään, eli loma ei sen kannalta ollut kyllä yhtään onnistunut. Tai no kävin mä Kärsämäellä (just siellä missä tytöt ei soita kitaraa) koiranäyttelyssä... Ja kerran muutaman tunnin ajelureissulla. Siinäpä ne mun lomailut. Onneksi me kuitenkin saatiin meidän makkariremppa tehtyä lähes kokonaan, enää vain sisustusjuttuja pitää lisäillä! Teen postauksen rempasta erikseen, mutta vasta sitten kun kaikki on valmista. Itse olen tyytyväinen lopputulokseen, vaikka rempassa ihan kaikki mahdollinen vastusti ja välillä ketutti niin ettei verikään kierrä! :D

Mulla oli taas vaihteeksi hieno visio lopputuloksesta, mutta eihän se mennyt sinnepäinkään. Lakkaus näytti, noh, aivan älyttömän rumalta. :D

Kuvitelkaa valkoiset pohjat, mustat kivat leimat ja vähän leimojen väritystä violetilla lakalla. Kuulostaa ihan toimivalta yhdistelmältä, eikö? No, ei se ihan niin mennyt.

Lakkasin pohjat AVONin Iceberg Whitella. Tosi helppo lakka, sopivan ohut koostumus ja peittää helposti kahdella kerroksella. So far so good. Tein mustat leimat MoYoun Suki Collection -14 -laatasta.


Seuraavaksi värittelin tarkasti leimoja Essien No Shrinking Violet -lakalla aika kauankin, varmaan tunteroisen. Ja sitten kun mä tuijottelin lopputulosta, niin mua ärsytti, niistä tuli ihan kamalat. Mietin siinä jatkanko väritystä, mutta luulen, ettei sekään olisi auttanut. 


Muutaman tunnin mä pystyin näillä kärvistelemään, mutta mun oli ihan pakko ottaa nämä pois kynsiltä ja laittaa jotain simppeliä tilalle. 

Dance Legendin 170 termolakka pääsi pitkästä aikaa kynsille. Olin keväällä hävittänyt oman China Glazen Fairy Dustin, koska se oli muuttunut pullossa ihan hyytelöksi. Tein vaihtareita siskon kanssa ja otin tuon lakan takaisin kokoelmaani ja yhdistin sen DaLen kanssa. Simppeliä ja toimivaa. 


Näillä mä pärjäsin hyvin seuraavaan lakkauskertaan asti. Käykö teille usein niin, että teidän on vain pakko vaihtaa lakkaukset, kun ette kestä niitä katsella? :D

Lakoista ei tullut otettua kuvia tällä kertaa, mutta tässä molempien lakkausten käytetyt tuotteet:


  • Lakkaus 1
    • Essie First Base
    • AVON Iceberg White (x2)
    • Leimauslakka Colour Alike musta
    • Leimauslaatta MoYou London Suki Collection -14
    • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Drying Top Coat


  • Lakkaus2
    • Essie First Base
    • Dance Legend 170 (x2)
    • China Glaze Fairy Dust
    • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Drying Top Coat

26 kommenttia:

  1. Sama täällä, olen juuri bussissa matkalla töihin ekaa päivää sitten kuuden viikon loman... Pienen masiksen loman loppuminen aiheuttaa aina, mutta onneksi arkeen pääsee yleensä nopeasti kiinni. Mun mielestä noi ekat kynnet näyttää kivoilta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei onneksi ollut kuin 3 viikkoa lomaa, kuuden viikon jälkeen paluu töihin olisi kyllä ollut vielä karumpi! :D

      Poista
  2. Eiväthän nuo nyt niin kamalat ole. :D Mutta yleensähän kriittisin arvostelija on itse lakkaaja. Mullakin käy hyvin usein niin, että lakkaus näyttää niin kauan kivalta, kunnes päätän että se on valmis. Sitten kun katselen lopputulosta totean, että rumat on ja pitää ottaa pois. ;D
    ~Ilona

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mun mielestä ne on rumat edelleen! :D Omaan makuun rumat kynnet lähtee kyllä heti poistoon tai ne ahdistaa siihen asti kunnes ne saa pois kynsiltä. :D

      Poista
  3. Heh, me päätettiin olla lähtemättä mihinkään loman aikana. Voi kyllä sanoa, että paras loma pitkiin aikoihin. Kerkes vaan olla ja rauhottua. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No muakaan ei varmaan ärsyttäisi, jos me oltaisiin päätetty olla menemättä mihinkään. Kuitenkin meidän olisi pitänyt lähteä vaikka mihin, mutta ei sitten lähdettykään. :D

      Poista
  4. Tuo punainen lakka on upea! Kyllä mullekin käy aina välillä niin, ettei lopputulos miellytä ja pitää tehdä jotain muuta. Mieluummin oon vaikka nakukynsillä kuin kärvistelen epämiellyttävän lakkauksen kanssa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Mä vaihdan yksivärisen lakkauksen tilalle ja katson mielummin sitä kuin epäonnistunutta lakkausta. Nakukynsillä en itse pysty olemaan, sormenpäitä särkee jos on liian kauan ilman lakkaa. :D

      Poista
  5. Hmmm...No en tiiä, miusta nuo on ihan kivat! :) Mut ymmärrän kyllä kun visio on ihan erilainen, ja ei vaan pääse yli siitä ajatuksesta.
    Ja jos yhtään lohduttaa, niin mulla oli tänä kesänä 4 PÄIVÄÄ lomaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en päässyt kyllä yli enkä ympäri! :D
      No kyllä tuo kieltämättä vähän lohduttaa, kiitos!! :D

      Poista
  6. DaLe kynnet on kyllä ihanat <3 ymmärrän ärsytyksen, joskus vaan vatuttaa niin paljon kun meni pieleen. En yleensä kuvaa niitä blogiin mutta en enää jaksa poistaakaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :3
      Mä nyt kuvasin kun niin ison vaivan näin, mutta en välttämättä kyllä helpompia kynsiä edes kuvaile blogiin.

      Poista
  7. Kivathan noi kalsarikynnet on :) DaLet on kyllä näyttävämmät ja upeat! Huomenna astuu arki täälläkin kuvaan, kääk!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, sinäpä sen sanoit, kalsarikynnet, just nehän ne on!! :D
      Tsemppiä arkeen sullekin!

      Poista
  8. No sama täällä, paluu arkeen oli edessä. Eikä yhtään tunnu että olis edes lomalla ollut...

    Ja hyvin kyllä ymmärrän miten noi ylemmät on ärsyttäny :D Ite vaan olen aina niin laiska, että hirveimmilläkin mennään jonkin aikaa kun ei vaan jjjjjaksa :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eipä kyllä, töissäkään ei ollut tapahtunut mitään kun olin pois. :D

      Ite en pysty kamalilla kynsillä kyllä olemaan yhtään, ne ärsyttää koko ajan vain enemmän. :D

      Poista
  9. Kyllä se vaan niin on, että se henkeäsalpaava visio ei aina täälläkään toteudu odotetulla tavalla ja sitten ottaa päähän. =/ Eniten ärsyttää, kun tuhlaa paljon aikaa johonkin, joka ei sitten no.. miellytä silmää. Silti ihan kivat noi sun lakkaukset on! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla käy luvattoman usein se, että visio ei kohtaa sitä toteutusta. :D Kiitos! :D

      Poista
  10. Mulle on käynyt kymmeniä kertoja noin! :'D Viimeksi eilen, kun tein tosi tyhmät kynnet koska piti kiiressä äkkiä väkertää jotain BPS:n tarrojen kanssa ja äääh! Otin nopeasti kuvat ja nyt tässä just poistan lakkoja. Kestin vuorokauden. :'DD Ärsyttää ku pitää postata huonot kynnet. -__-

    Mut noista sun kynsistä mä sanoisin silti, että mun mielestä noi väritetyt on just kivat! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, onhan tämä käynyt enemmän kuin useasti itselläkin. :D Pelkästään tuo BPS:n tarrat saa mussa jo sen reaktion aikaan, että poistaisin lakkaukset aika pian! :D

      Kiitti! :D

      Poista
  11. Ehkä ois ollut kivemmat, jos oisit värittäny kaikki osiot. Mutta tietty jos heti näyttää rumalta ja tunnin joutuu värittämään, ei se välttämättä oo sen arvonen. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se, ehkä ne olisi ollut kivemmat, mutta todennäköisesti ei. En jaksanut enää toista tuntia tuhrata näihin, koska lopputulos ei varmaankaan olisi ollut sen kummempi. :)

      Poista
  12. Mä taas tykkään noista sun ekoista lakkauksista, hauska idea värittää osa kuviosta tollee! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi, kiitos! :) Näinhän se menee, että kauneus on katsojan silmissä, mutta mulle nuo oli kauhistukset. :'D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)