keskiviikko 24. elokuuta 2016

Minun versiot

Keneltäkään Instagramissa Svetaa seuraavalta ei varmaankaan jäänyt huomaamatta upeat lakkaukset, jossa hän käytti Bow Polishin Black Thermo Top Coatia. Minä ainakin halusin tuon lakan ne lakkaukset nähtyäni. 

Ostin tämän Mi Nailsilta BOW -ennakkomyynnistä aikoinaan ja nyt sain sen käsiini. Nyt mulla on vihdoin tuo lakka, mutta harmikseni olin juuri lyhentänyt kynsiäni minimiin, olisin halunnut näiden olevan aavistuksen pidemmät tätä lakkaa varten.

BOW -lakat ovat kanttisia pulloja, joissa on kanttinen korkki. Onneksi kuitenkin tuo on valekorkki, jonka alta paljastuu näppärä pyöreä korkki, jossa sivellin on kiinni. Sivellin on juuri sellainen hyvä vähän leveä ja litteä. Lakkasin tätä kaksi kerrosta kynsilleni, mutta en ehtinyt koristella niitä samana iltana ollenkaan, sillä kello oli jo niin paljon.

Istuin seuraavan päivän töissä autossa tekemässä kenttätestejä, silloin sattui olemaan lämmin ja aurinkoinen päivä, joten pääsin oikein mukavasti leikkimään tällä lakalla. :D

Sen huomion tein tästä lakasta, että DaLen termolakka vaihtaa mun kynsillä helpommin väriä kuin tämä, eli saattaa olla aavistuksen eri lämpötilat, missä nämä väriä vaihtaa. Mutta molemmat kyllä erittäin hyvin toimivia. Mulla vain on aina sormet jäässä, joten nyt piti oikein lämmitellä veri kiertämään kunnolla sormiin, että sain kuvat otettua.

Mietinkin tuon vuoksi, että viitsinkö tehdä mustia leimoja, sillä mulla nämä ovat suurimman osan ajasta mustat. En oikein keksinyt muutakaan vaihtoehtoa, joten mustat leimat Überchicin 8-01 -laatasta laitoin koristeluiksi.
  


Valinta osui oikeaan, sillä näistä tuli oikein mieleiset lakkaukset!


Tuo lakka on niin kaunis molemmissa sävyissä! ♥


Mä sain näillä lakkauksilla monta vau-kommenttia näyttäessäni lakan toimintaa ja joka kerta itselläkin oli sellainen vau-fiilis. Tämä on kyllä ehdottomasti omistamisen arvoinen lakka!

Käytetyt tuotteet:
  • Bow Black Thermo Top Coat (x2)
  • Leimauslakka Colour Alike musta
  • Leimauslaatta Überchic 8-01
  • Leimojen päällä Poshe Super-Fast Drying Top Coat

24 kommenttia:

  1. Huikee efekti, tosi upeet! Mul on vallan niin töpöt kynnet nykyään ettei tarvii vieläkään noita thermo lakkoja hommata :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Kyllähän näillä voi töpökynsilläkin leikkiä. :D

      Poista
  2. Olen kyllä tosi paljon miettinyt tän lakan ostamista. Se oli mulla Hypnoticin ostoskorissa mutta jätin viime hetkellä pois. Nyt vähän harmittaa :/ saas nähdä jos jossain vaiheessa tilaa koska tämä lakkaus on kyllä tosi kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää lakka on ehdottomasti ostamisen arvoinen. Tällaisista hippulakoista menee kyllä ehdottomasti viiden parhaan joukkoon itsellä. :3 Kiitos!

      Poista
  3. Nää on ihan superhienot! Tahdon kyllä kans tuon lakan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kannattaa ostaa, se on sen arvoinen! :)

      Poista
  4. Täältä kyllä kans kuuluu, että WAU! Mielettömän näköinen lakkaus ♡_♡

    VastaaPoista
  5. Kyllä on kaunis lakka! Mulla odottaa tämä vielä korkkausta kaapissa, ens kerralla voiskin olla tämän vuoro. =) Todella hyvin sopii tuo leima, en oikein itsekään osais koristella tätä muuten kuin mustalla leimalla. Mulla on DaLelta Mortal Combat-lakat ja ne toimii kyllä tosi hyvin! Jännä nähdä toimiiko tämä jotenkin eri tavalla. =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö vain! Nyt kyllä äkkiä tämä ihanuus kynsille! :D Tämäkin toimii tosi hyvin kyllä, mulla vain on aina niin jäässä sormet, että piti vähän enemmän lämmittää käsiä kuvia varten kuin sitä DaLen 170 termoa. :)

      Poista
  6. Ooo, onpas kauniit kynnet, tykkään näiden ideasta kovasti! :)

    VastaaPoista
  7. Oiiiii ihanat! ♥ Mulla on varmaan vähän vikaa ymmärryksessä kun en tajua miksi tää on thermo TOPCOAT? Siis päällyslakka? Vaiko siis ei? Häh, en tajua! :'DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! ♥ Tämä ei peitä vaaleana ollessaan edes kahdella kerroksella, eli tänne alle voi kyllä laittaa jotain jos haluaa. Munkin mielestä kyllä tuo topperi on tälle vähän huono nimitys, mutta minkäs teet. :D

      Poista
  8. Tämä on ihana lakka! Juuri vähän aikaa sitten laitoin tätä kynsille. Avasin myös instagramia pitkästä aikaa ja näin Svetan upeat lakkaukset! Mä ajattelin vähän inspiroitua niistä Svetan lakkauksista! =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä muistankin sun kynnet, niistä tuli sellainen fiilis, että toivottavasti se omakin lakka kotiutuu! :)

      Poista
  9. TAAS! Siis mun kone on joku demoni, tekee varmaan jotkut estoloitsut wifille aina kun klikkaan julkaise! Mutta tällä kertaa kopioin kommentin talteen, hähhää ;D


    Oijoi, niin upeat! ♥ Mä olin ehtinyt jo unohtamaan tän lakan, pitääkin lisätä ostoslistalle jos jossain kohtaa saisi vielä tilattua jostain :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, pois se demoni sun verkosta! :D

      Kiitos paljon! ♥ Tää on ehdoton ostolakka kyllä. :)

      Poista
  10. On kyllä hirmu upee lakka :o joudun varmaan tilaamaan sen :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä kannattaa, tää on ihan mieletön! :D

      Poista
  11. Siis onko tossa noin suuret värierot?! WAU! Instassa (?) kun näin tän, luulin liukuväriksi! Must have!!! :) (Tosin mullakin on melkoisen töppökynnet, ja aina näpit jäässä, mut silti :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on! :D Tää on kyllä must have, ehdottomasti! Tällä on silti kiva leikkiä vaikka olisikin näpit jäässä. :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)