maanantai 9. kesäkuuta 2014

Yhdet juhlakynnet

Mun piti tehdä eräisiin juhliin itselleni kynnet ja asuna oli ruskea mekko. Luonnollisesti valitsin näyttävän ruskean lakan kynsille. OPI My Private Jet on aivan ihastuttavan kaunis yksilö. Peittää kahdella kerroksella. Koristeluiksi valikoitui hopeiset siirtokuvat, jotka onneksi sopivat ihan nappiin tämän lakan kanssa. :)


Tässä lähikuvaa, josta näkee tuon lakan upeuden! <3


Näillä kehtasi lähteä ihan helposti kyseisiin juhliin, vaikka veikkaan, että mun lisäksi ei monella tainnut olla edes lakkaa kynsillä. :D

OPI My Private Jet

17 kommenttia:

  1. Hienot! Taattua Belegwen-laatua... Jännästi mun silmiin tuo lakka näyttää mustaharmaalta enemmän kuin ruskealta...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)

      Näyttääkö se lakka luonnossa sun silmiin sille vai näissä mun kuvissa? Mua aina ärsyttää säätää värejä kun ei pysty koskaan saamaan sellaista joka näkyisi kaikille samalla tavalla. Itsellä on tässä kaksi näyttöä ja säädän värit paremman näytön mukaan. Kun siirrän kuvan huonommalle näytölle, värit on ihan mitä sattuu... :D

      Poista
    2. Sun kuvissa. Mulla ei itellä oo tuota lakkaa...

      Poista
    3. Ok! Pitää yrittää tulevaisuudessa vähän vaalentaa lisää näitä kuvia jos se paremmin erottuisi oikeanvärisenä.

      Poista
    4. Voi olla tietenki kiinni myös mun näytöstä... :D

      Poista
  2. Upeat kynnet! Niin kaunista katseltavaa ^_^

    VastaaPoista
  3. Tosi hienot ja upee lakka :) mustakin näissä kuvissa näyttää mustalta mutta googlailun tuloksena joissain kuvissa myös ruskealta :o livenä en ole nähnyt (hyvä asia mun lompakolle!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tämä on tosiaan ruskea lakka ja upea sellainen! :D Oon joskus kaverin läppäriltä katsonut omia kuvia ja niiden värit ei kyllä ole sinnepäinkään mitä pitäisi. Tosin se läppäri on halvin mahdollinen, joten näytön laatukaan ei ole kummoinen. Nyt kun katson puhelimella tätä postausta, niin kyllähän nuo mustalta näyttää. Höhlä.
      Mutta tämä lakka kannattaa ehdottomasti ostaa jos ruskeista pitää! :)

      Poista
  4. Ah, mun rakkain OPIni <3 Teit sävylle kunniaa näiden koristelujen kanssa (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minä hullu meinasin jättää tämän ostamatta aikoinaan, onneksi ostin (ja vielä täysihintaisena!). :) Kiitos! :)

      Poista
  5. Nätti se on aina vaan. Ja tykkään myös noista siirtiksistä!
    Mä aina katselen muiden kynsiä, kaupan kassalla, bussissa, töissä.. kaupungilla näin upean naisen, mutta kynsilakat ihan rapistuneet ja teki mieli kysyä, että miksei vaan ota niitä pois. Oli vielä tosi kaunis punainen sävy, mutta näytti tosi epäsiistiltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä oon säästellyt näitä siirtiksiä, mutta näihin ne sopi kuin nakutettu! :)

      Mä katson liian harvoin muiden kynsiä. Tai no kyllä mäkin kaupan kassalla saatan vilkaista, mutta en juuri muullon. Mäkin oon joskus ihmetellyt sitä, miksi tosi huolitelluilla naisilla on rapistuneet lakat kynsillä, että eikö se häiritse! :D Ei tosin muakaan viisi vuotta sitten häirinnyt, että kynnet oli eri mittaiset ja lakat rapistuneet... :D

      Poista
  6. Upeat! Yhdet mun lemppareista, sekä lakka että siirtikset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Täytyy kyllä myöntää että mulla tulee sun kynnet aina mieleen näistä siirtokuvista! :D

      Poista
  7. Tyylikkäät ja siirtokuvat täydentää koko homman :) Mä annoin oman alkuperäisen My Private Jetin äidilleni...ja nyt vain ihmettelen miksi ihmeessä :D Ei äippä ole kyllä sillä lakkaillut eli pitää kotiuttaa se takaisin ja lakata sillä! Tosin mä tykkään tuosta mustan päällä, kun oli ohut koostumus ja sai siten tummemman tuloksen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mikä ihmeen mielenhäiriö sulla on ollut, äkkiä se lakka takaisin! :D

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)