keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Aavistuksen pielessä

Sain Born Pretty Storesta testiin kukkasiirtokuvia. Nämä näyttivät todella kivalta esimerkkikuvassa, vaikka en yleensä pidä kukkakuvioisista siirtokuvista omilla kynsillä.



Päädyin kokeilemaan noita tummia kukkia, koska vaaleista ei saanut hirvittävän hyvin selvää, mitä niissä oli. Nämä kukat piti leikata yksitellen irti. 

Lakkasin peukalon ja etusormen A Englandi Camelotilla. Keskisormesta ja nimettömästä löytyy Ginan valkoinen. Pikkurilliä koristaa niin ihana China Glazen Glistening Snow.

Liottelin tovin kukkia ja törmäsin ongelmaan, josta olin aikaisemmin vain kuullut. Siirtokuvat olivat todella ohuita ja menivät äärettömän helposti ruttuun. Töskäsin näiden kanssa tovin jos toisenkin. Kun kuvion sai kynnelle, se jämähti suoraan siihen mihin se osui. Tämän vuoksi mullakin on noissa kynsissä eri kohdilla nuo kukat. :D Kukkien päälle lisäsin vielä kristallistrassit.


Näistä tuli lopulta aika kivat! Vähän tuo häiritsee, että kukat eivät ole samassa kohtaa, mutta sille nyt ei voinut enää mitään. :) 

Käytetyt lakat:

A England Camelot, China Glaze Glistening Snow ja Gina Tricot White

Nämä kukkasiirtokuvat löytyvät kynsikoristeista ja kustantavat 2.29$. Koodilla DRL91 saa 10% alennusta ostoksista. :)


http://www.bornprettystore.com/

15 kommenttia:

  1. Temppuilevat siirtokuvat pitäis lailla kieltää! *myötäraivo* Mutta lopputulos on kyllä aivan ihana, viihtyisin itsekin noissa kynsissä hyvin ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin pitäis! Mä aikaisemmin ajattelin, että onko ne niin hankalia olleet kun olen lukenut, mutta nyt voin kyllä yhtyä joukkoon. On ne! Vaikka kuinka yritin nätisti laitta niin varmaan 6 kukkaa onnistuin ruttaamaan joko kynnelle tai arkille. Onneksi sain nämä tehtyä, viihdyin näissä kuitenkin hyvin. :)

      Poista
  2. Ooih! Nyt on kyllä ihan mun tyyliset lakkaukset! Upeat <3

    VastaaPoista
  3. Tosi kauniit kynnet! :) Ihanat nuo siirtokuvatkin, harmi kun olivat huonoja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Harmi tosiaan kun temppuilivat noin pahasti.

      Poista
  4. Kauniitkauniitkauniit! *tuijottelee vaan* Mun mielestä toi näyttää vaan jotenkin tahalliselta ja tosi kivalta, että kukat eri kohdissa! En mä edes huomannu, että ois väärissä kohdissa, ei ne aina tartte olla tiptop! Vaikka tiedän tunteen, kun asettelee koristeita ja menee vinoon niin aina kuuluu "AAAARGH!" :D Tänään on vuorossa parin timangin laittoa, saa taas keskittyä ja olla hengittämättä, että onnistuu!
    Ha, mä sitte kirjottelinkin, piti vaan laittaa tuo "kauniit". Eh, hyvä minä..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Joo kyllä se alkoi ärsyttämään kun se jämähti suoraan siihen mihin osui, eikä sinne minne piti! :D Mulla tärisi kädet ihan hervottomasti kun noita strasseja laittelin, onneksi osuivat kuitenkin oikeisiin paikkoihin! :D :D

      Poista
  5. Mielettömän kauniit kynnet. Voi ku mää tykkään! Ja vielä musta-harmaa-valkoisesta, oho.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tämähän on just paras väriyhdistelmä! :D

      Poista
  6. Upeat! Mä niin viihtyisin kans, täytynee matkia joku kaunis päivä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)