tiistai 24. kesäkuuta 2014

Shimmer Polish: Carmen

Eilisen päivän mun ainakin mun blogger temppuili, näytti lukulistassa ainoastaan yhden tuoreimman postauksen. En millään ilveellä saanut useampaa postausta näkyviin. Näin mulla jäi varmasti monta kivaa postausta lukematta. :/ Toivottavasti vika korjaantuu pian! Onko muilla tätä ongelmaa?

Carmen on kultaa ja kuparia sisältävä glitterilakka, jossa ei ole täysin kirkas pohja, vaan oranssiin vivahtava. 



Tämän lakan saa peittämään yksinäänkin helposti, sillä itse laitoin vain yhden kerroksen lakkaa ja tulos on jo aika peittävä. Koristeluiksi valitsin leimat MoYoun laatasta Pro Collection 14 ja leimasinlakkana toimi uusi Dashican lakka.


Tässä vielä lähikuvaa kynnestä:


Jälleen kerran lopputulos on mieluinen, vaikka leimat eivät niin voimakkaasti erottuneetkaan kynneltä. :)


Shimmer Polishin lakkoja voi ostaa reilun 9 euron hintaan vaikka Shimmer Polishin sivuilta ja ETSYstä. Tässä blogissahan ei ole maksullisia linkkejä, ne vain auttavat teitä löytämään nämä halutessanne. ;)

15 kommenttia:

  1. On sama ongelma Bloggerin kanssa, ärsyttävää! :((( Luulin että vika olisi vain mulla, mutta "onneksi" on sitten muillakin. :D

    Ihan tajuttoman kaunis lakka! Ja kynnet! <3 Sä oot vaan niin huippu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, edelleen tämä jatkuu ja on todella ärsyttävää! Korjailevat kuulemma sitä parhaillaan, mutta sitä ei tiedä milloin saavat kuntoon.

      Tää on tosi nätti yksinäänkin, kiitos! <3

      Poista
  2. Apua, aivan ihanat! Tän väriset lakat ei oo kuulunu mun lempiväreihin, mutta nyt rupeen lämpenemään jo niin paljon, että haluan tuon itelleni <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mulla tän väriset kuuluu lemppareihin, vaikka ne ei niin hyvin sovi mun ihonväriin. :D

      Poista
  3. Todellakin lopputulos on mieluinen, miullekkin! Tykkään! ^_^

    VastaaPoista
  4. Mullakin oli sama ongelma.. Onneks on kuitenki Bloglovin' :)

    Tuo lakka on muuten tosi kaunis, niin ku monet muutki Shimmer Polishin lakat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä en normaalisti käytä sitä paljon, mutta lisäsin nyt lukulistalle loputkin blogit joita luen. Ainakin sitä kautta sitten pääsee lukemaan jos tää ei ala pelittään. :)

      Tää on kyllä kaunis lakka, ei siitä pääse mihinkään! :)

      Poista
  5. Kaunis ja hempeä lakka. Ei ole mikään hyökkäävä tapaus.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta, tämä on sellainen sopivan neutraali. :)

      Poista
  6. Tosi kiva, tuo leimaus on just jännä, kun se on tuollainen vähän huomaamaton! Että tuo Blogger ärsyttää, hakkaan tuota päivitysnappia säännöllisin väliajoin, kun kuvittelen, että se alkaa toimia..Turhauttavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä tykkään että leima ei erotu niin voimakkaasti lakasta. :) Mä oon tehnyt jo kaksi päivää sitä että päivittelen vaikka mitään ei tapahdukaan... :/

      Poista
  7. Tosi upeat! :) Minulle tulee näistä jotain intiaaniviboja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Nyt kun mainitsit tuon, niin kyllähän ne inkkaritkin voi näistä tulla mieleen! :D

      Poista
  8. Ihana lakka ja kynnet myös. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)