sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Ah!

Toivottavasti olette selvinneet juhannuksesta hengissä! Meillä oli ihan leppoisa juhanus, vaikka tuli juostua paikasta toiseen. Mukavaa yhdessäoloa ja syömistä. Siitä on hyvä juhannus tehty. :)

Ostin China Glazen Thistle Do Nicelyn vähän aikaa sitten. Syytän tästä jälleen Sigiä, jonka postaus pakotti mut ostamaan tämän. :D Eikä kyllä harmita yhtään! Tämäkin lakka on haukuttu kelvottomaksi lakata, mutta mulla ei ollut tämän kanssa suurempia vaikeuksia. Mulla ei yleensä ole muutenkaan suurempia ongelmia vaikeasti lakattavien lakkojen kanssa. 

Kaksi kerrosta riitti peittävään lopputulokseen. Yksikin kerros oli aika paksu, joten ajattelin kokeilla lakan toimivuutta leimaamisessa. Ja kyllähän se leimasi! :) Muista kynsistä löytyy pohjalta tämä Chinan lakka ja päällä on leimat laatasta BM-416 Dashican valkoisella leimattuna. Nimettömästä löytyy pohjalta Gina Tricot valkoinen ja leimat ovat tehty Thistle Do Nicelyllä.

En taas kuollaksenikaan saa tästä lakasta oikeansävyistä kuviin, mutta voin luvata, että tämä lakka näkyy kauas! Aivan ihana koralliin taittava neon! <3 Uniikki sävy, sillä mulla ei ainakaan löytynyt tälle dupea ennestään. Eikä muuten ollut lähelläkään Flip Flop Fantasya. :)


Kyllä mä tästä lakasta löysin yhden huonon puolenkin. Tämä kuoriutui mun kynsiltä itsekseen pois, aivan kuten samaan kokoelmaan kuuluva Grass Is Lime Greener. Muut lakat eivät ole mulla tehneet näin, vain nämä kaksi. Pitäisi kokeilla toisen aluslakan kanssa uudelleen.

Ja pieni välihuomautus kynsien pituudesta, jouduin lyhentämään niitä aika paljonkin ja edelleen niitä saisi lyhentää. Keskisormesta puuttuu reuna, mutta koska se ei kuvissa näy, niin te ette sitten tiedä sitä! :P Vähän ahdistaa, milli enemmän pituutta niin olisi hyvä mitta. Onneksi nämä kasvaa!

Tässä vielä käytetyt lakat:

China Glaze Thistle Do Nicely, Gina Tricot White ja Dashica White

16 kommenttia:

  1. Juhannuksesta selvitty hyvinkin! :) Odottelen vain et milloin ne nätit kesäilmat saapuisi....
    Neon-lakat täydentää kesän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli tänä aamuna pikkuisen vaikeuksia kun ei vanhan vatsa pysy mukana, mutta onneksi se kipu meni jo ohi... :D Mä katsoin juuri äskön ennusteet sään suhteen, eikä parannusta ollut luvassa. Ihan tyhmää. :/

      Poista
  2. Johan on ihanat kynnet. Tuo väri on niin nam!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tuo väri on niiiiiiin upea luonnossa! :)

      Poista
  3. Mun on kanssa ihan pakko hankkia tämä, kiitos niiden Sigin kuvien.. :D Mut onhan tää upea, myös sun lakkauksessa!

    VastaaPoista
  4. Hienot kynnet ja hyvän väriset. :)

    VastaaPoista
  5. Haa! Mäkin ostin Thistle Do Nicelyn Sigin takia ja se on aivan upean värinen, ihan täydellinen jopa. Eikä ole niin huono lakata kuin esim. Sun Worshiper. Mutta toi kuoriutuminen harmittaa, sen tekee noi molemmat :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haa! Tätä tapahtuu siis muillekin kuin vain mulle. Hyvä tietää! Harmi tosiaan kun nämä on niin kauniita. :(

      Poista
  6. On se kyllä vaan niin ihanan värinen! Upea <3

    VastaaPoista
  7. Todella kauniin värinen lakka ♡

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)