sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Monta lakkaa yhdessä

Se on mukava tunne kun ei ole yhtään lakkoja testattavana (tai ei ollut kun tätä lakkausta tein :D). Silloin saa inspiksiä paljon helpommin ja löytää lakkakokoelmastaan kaikkea ihanaa. Näin kävi mulle tämän lakkauksen kanssa. :) Tuijottelin lakkahyllyäni ja poimin sieltä yhteensopivia lakkoja. Niitä tulikin sitten aika monta. :D

Peukalossa ja etusormessa on pohjalla Lorealin 609 ja siinä päällä Max Factorin Fantasy Fire. Lopuissa kynsissä on pohjalla Essencen Break Trough. Keskisormessa ja nimettömässä siipileimat laatasta A49 ja nimettömässä Essencen päällä China Glazen Fairy Dust.




Nämä oli mun mielestä tosi onnistuneet lakkaukset, olin jo unohtanut miten ihana tuo Fantasy Firekin on! :) Tänään ei mitään sen kummempia tekstejä synny, sillä mulla on jalka todella kipee tuoreen tatuoinnin johdosta ja ajatus ei juokse... :P
Tässä käytetyt lakat:

China Glaze Strong Adhesion Base Coat, Loreal 609, Max Factor Fantasy Fire, Essence Break Trough, Konad musta, China Glaze Fairy Dust ja Poshé pikakuivattaja

14 kommenttia:

  1. Upeat kynnet, kaikki lakat on ihania, ja nuo siivet sopii koristeeksi hyvin :) Onnea uudelle tatskalle! Mulla olis kans hieman jo tarvetta uudelle kuvalle, edellisen laitosta on kulunut jo vuosi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Tää oli mun eka tatska, sen teki mun miehen veli. Kauan mä tätä suunnittelin ja nyt sitten päätettiin tehdä se. Hyvin se onnistui ja lopputulos oli mieluinen. :D

      Poista
  2. Ooo, kuvaa uudesta tatuoinnista!!! :)
    Mulla itsellä kolme tatuointia, seuraava tulee tiistaina. Vähän jo jännittää. Edellisestä onkin vierähtänyt jo kymmenkunta vuotta :D Ja edelliset on pieniä kuvia, nyt tulee puolihiha. Jaiks!

    Mulla oli Fantasy Fire, mutta myin/lahjotin pois. Mä en vaan osannut ehkä sitä käyttää oikein, koska musta se oli liian pliisu. Koitin sitä ehkä väärän väristen lakkojenkin päälle.. en tiedä.. Olikos sulla noita siipiä joskus aikaisemminkin? Muistelisin, että joskus keväällä, kun tuli mieleen Bon Jovi ja niiden konsertti oli keväällä :D

    Ja vielä; Fairy Dust on ihan mahti. Mä voisin lotrata sitä jokaiseen lakkaukseen ihan vaan koska se on niin nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä katsoa löytyykö julkaisukelpoista kuvaa tänne. :D On siinä kyllä tuskaa istua sitten jos nyt tulee puolihiha! :D

      Oli mulla näitä siipiä aiemminkin, silloin vain kultaisen päällä. Niille ne taisi sopia pikkuisen paremmin kuin näille. :)

      Jep, mä tykkään kanssa tuosta Fairy Dustista, mutta pidän myös siitä hienompijakoisesta Wireless Holotopista. Nämä on paljon helmpompia poistaakin kuin isommat glitterilakat. :D

      Poista
  3. Aivan tajuttoman upeat kynnet! :) Noi siipileimat on ihanat Tuollainen laatta kyllä täytyy hankkia itsellenikin . Fairy dust on taas sellainen ihanuus, että huih voisin käyttää sitä kaikissa lakkauksissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Fani! :) Noiden siipien vuoksi ostinkin tuon laatan. Fairy Dust onneksi sopii lähes kaikkiin lakkauksiin! :D

      Poista
  4. Voi että taas niin nätit, ihania ideoita sä vaan keksit lakkaus toisensa jälkeen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä saan omasta mielestäni parempia ideoita kun ei ole hirveää stressiä käyttämättömistä lakoista. :)

      Poista
  5. Ompa kivasti leimattu nuo siivet! Tätä postausta lukiessa tuli olo, että pitäisi ehkä kaivaa laatikosta se oma Fantasy Fire ja laittaa kynsille. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Kyllä se kannattaa kaivaa aina silloin tällöin kynsille, on se sen verran kaunis lakka. :)

      Poista
  6. Kahlaan täällä lukemattomia blogipostauksia läpi (hieman on Blogloviniin tavaraa kasaantunut, joku 450 lukematonta postausta.....) joten samoilen täällä sun vanhemmissa jutuissa. Pakko on kommentoida tähän, koska nämä kynnet on meinaan ihan mielettömän ihanat! (kommentin myötä sait nyt selityksen sille miksi en ole kommentoinut aikoihin.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sulla onkin muutama postaus jäänyt lukematta! :D Itsellä vähän sama homma, mutta mä yleensä kuitenkin katselen kuvat, kun lukeminen tuottaa joskus niin paljon vaikeuksia... Pitäisi itsekin skarpata kommentoinnin suhteen, paljon jää kehumatta ihania lakkauksia. :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)