lauantai 28. joulukuuta 2013

Kesää odotellessa

Minä pidän paljon talvesta, jos talvi on talvi. Tämä musta lumettomuus on kaikkea muuta kuin talvi. Siispä ajattelin tehdä vähän kesäisen lakkauksen, kun ei niitä talvisiakaan huvita tehdä.

Ostin itselleni Cittarin tarjouksesta kaksi Essietä: Cashmere Bathrobe ja Lovie Dovie. Nämä sopivatkin niin hyvin yhteen, että ne saivat olla samassa lakkauksessa esillä. :) Peukalossa ja etusormessa on tuo Cashmere Bathrobe ja keskisormessa sekä nimettömässä on Lovie Dovie. Pikkurillistä löytyy China Glazen Hello Gorgeous! Leimat on tehty laatasta BM-424.




Eikö olekin melko talvinen lakkaus? Tämän talvisempaan en tällä kertaa kyennyt. :P Giveawaykin on päättynyt ja olen kyllä arponut sieltä pakettien saajat, mutta koska olen niin saamaton, en saanut niitä tähän postaukseen mukaan. Yritän huomiseksi tehdä postauksen voittajista ja ottaa yhteyttä heihin. :)

Tässä vielä lakkaukseen käytetyt lakat:

China Glaze Strong Adhesion Base Coat, Essie Cashmere Bathrobe, Essie Lovie Dovie,  Konad musta, China Glaze Hello Gorgeous! ja Poshé pikakuivattaja

24 kommenttia:

  1. On muuten hyvin onnistuneet leimailut! Tosi nätit kynnet muutenkin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ihmettelin itsekin sitä miten nuo onnistuikin niin hyvin. :D Jouduin mä pikkuisen paikkaamaan noita kärkiä siveltimellä, mutta eihän se pikakuivattajan alta näy ollenkaan. Kiitos! :)

      Poista
  2. Upeat! Mustan ja pinkin liitto toimii aina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Pinkki ja musta ei kyllä petä koskaan. :D

      Poista
  3. Oijoi! Nää on juuri niin mun mieleen! Musta & Pinkki <3

    VastaaPoista
  4. Tosi toimiva yhdistelmä! =)
    Hello Gorgeous on yks mun lempparilakoista ikinä, suunnittelin sitä tuuppaavani uuden vuoden kynsiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Mä tykkään myös tosi paljon siitä ja myöskin samantyyppisistä Glistening Snow ja I'm Not Lion -lakoista. Vaikka kimaltavat niin eivät niin työläitä poistaa. :)

      Poista
    2. Juu, se on iso plussa. Mun ensimmäinen HG on jo melkein tyhjä, tilasin alesta toisen putelin ;)

      Poista
    3. Mulla on onneksi niin paljon tuota vielä jäljellä, ettei uutta tarvitse tilata heti. :)

      Poista
  5. Voi kuinka sun kynnet voikaan kiiltää niin paljon aina! mikä on sun salaisuus:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä otan kuvat juuri lakkauksen kuivuttua, ehkä se on se syy miksi nämä kiiltää niin hyvin? :) Ainahan ne kuitenkin käytössä menettää kiiltoaan.

      Poista
  6. Namuset :) Pinkki ja musta - toimii! Minäkin katsoin heti listalta, että leimaukset olivat tosi upeat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Nyt kun näitä kuvia katselee niin ne näyttää kyllä vähän jo muovisilta. :D En kyllä tiedä miten ne noin hyvin onnistui tällä kertaa. :D

      Poista
  7. Hei hauska yhdistelmä ja mukavaa nähdä kesälakkaus "talvella" :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Eipä tätä keliä voi kyllä talveksi sanoa, joten voi ihan hyvin tehdä myös kesäisiä lakkauksia. :D

      Poista
  8. Aivan ihanat kynnet! Olen ihan silmät sydäminä täällä <3

    VastaaPoista
  9. Asiaa! harmaa-musta-pinkki -akselilla harvoin epäonnistuu :) tosi hienot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin on, ne kun mätsää niin hyvin yhteen! Kiitos :)

      Poista
  10. Aivan ihanat kynnet. Sun leimaukset on aina niin uskomattoman kauniita, että jää ruudun takana tuijottamaan vartiksi. :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)