perjantai 21. huhtikuuta 2017

Kanelia

Viime viikolla hehkutin noita leimojen toimivuutta päällekäin, mutta tässä lakkauksessa mentiin sitten todella metsään, ainakin omasta mielestäni. Värivalinnat ovat ehkä väärät, eikä leimojen kohdistamisessakaan ole kehumista. 

Uusissa Überchicin laatoissa on ihan tähän tarkoitukseen tehtyjä leimoja, eli ne sopivat päällekäin käytettäviksi. Tämä on tosi hyvä idea mun mielestä ja toivottavasti tällaisia leimoja tulisi jatkossa lisääkin. 


Minä valitsin laatasta 13-02 päällekäin sopivat kuviot ja testasin niiden toimivuutta ensimmäistä kertaa. Lakkauksen pohjalle olin säästellyt F.U.N Lacquerin Cinnamonin, tämä oli jotenkin pakko saada kun sen näin ensimmäistä kertaa. Mulla on ollut huono historia FUNin lakkojen kanssa, en ole ihastunut merkkiin ja mulle ollaankin suositeltu tällaisten peittävämpien lakkojen kokeilua. 

Cinnamon todellakin on peittävä lakka, se peittää lähes yhdellä kerroksella ja käyttäytyykin tosi mallikkaasti. Mulla oli vain tuossa lakassa jotenkin vähän vinksahtanut suti, mutta ei se lopen haitannut lakkaamista paljon mitenkään. Nätti se on kuin mikä!


Leimauslakoiksi valitsin Colour Aliken Ice Coffeen ja China Glazen Passionin. Kuulosti hyvältä, mutta ei se sitten oikein toiminutkaan. 


Keskisormen leimat onnistui hyvin, mutta nimettömässä mennään jo metsään ja lujaa. Etusormen jätin tarkoituksella tuollaiseksi, peukalo ja pikkurilli jäivät kokonaan ilman leimoja.

Itselle tästä tuli mieleen lähinnä toooodella vanhat miesten kerrastokuosit... 


Harmitti hirvittävästi kun pilasin tuon kauniin lakan epäonnistuneilla koristeluilla, joten tämä pitää ehdottomasti saada uudelleen kynsille ja pian. 

Muistakaahan, että blogi siirtyy toukokuusta lähtien osoitteeseen www.belegwen.fi!

Käytetyt tuotteet:
  • Essie First Base
  • F.U.N. Lacquer Cinnamon (x2)
  • Pikakuivattaja Poshe Super-Fast Drying Top Coat
  • Leimauslaatta Überchic 13-02
  • Leimauslakat Colour Alike Ice Coffee ja China Glaze Passion
  • Leimojen päällä Seche Vive

11 kommenttia:

  1. Mulle ei tuu kyllä yhtään mieleen mitkään kalsarit :D Upeat!

    VastaaPoista
  2. Haha miesten kerrastot :DD just tilasin Funeja Cesarista, mietin pitkään Cinnamonia mutta en vielä sitä ottanut. Mulla on kuitenkin OPI My Privete Jetin orkkis versio niin en ehkä tarvitse tätä...ehkä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No vähän sellaiset vibat tuli! :D Mulla ei tuota orkkista ole, joten en osaa verrata, mutta älyttömän nätti lakka tämä kyllä on. Jotenkin kuvittelisin että on enemmän punaisempaan taittava ruskea kuin My Private Jet.

      Poista
  3. Ihana kanelikakka! Onks nää niinku kalsarikynnet vai? Mun mielestä kivat!

    VastaaPoista
  4. Oi makin himoitsen Cinnamonia. :) Vahan retrovibat tuli naista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuo lakka on ostamisen arvoinen, ehdottomasti! :)

      Poista

Kiitos kommentistasi! :)