keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Vihdoin sain sen kynsille!

Ostin toukokuun lopulla itselleni ihanalta lukijalta China Glazen DV8:n. Melkein heti jouduin lyhentämään kynsiä pariin otteeseen liian lyhyiksi, joten en halunnut laittaa tuota ihanuutta kynsille ennen kuin ne olisivat jälleen kasvaneet. 

Vihdoinkin sain kynteni normipituuteen ja sain tuon ihanuuden kynsille asti! :3 OMG-kokoelman lakat ovat perinteisesti kaljuuntuneet, joten olen ottanut tavaksi lakata nämä lakat ilman aluslakkaa. Tein niin nytkin, eikä lakan levittymisessä ollut minkäänlaisia ongelmia. Kaksi helppoa kerrosta riitti omille kynsilleni. 


En aluksi halunnut peittää tätä ihanuutta mitenkään, mutta lopulta päädyin koristelemaan näitä hiukan. Käytin Mi Nailsista saatuja vinyylejä nimettömissä ja töpöttelin sabluunan läpi A England Camelotilla tuon kuvion. 


Nopea ja helppo koristelu. Mun mielestä tähän ei tämän enempää edes tarvittu. Viihdyin näillä tosi monta päivää. :) Harmi kun valokuvaushetkellä ei sattunut paistamaan aurinko, tuo lakka on silloin ihan mieletön!

Käytetyt lakat:


16 kommenttia:

  1. Tää on vaan niin kaunis! Mä sain just pari vanhaa Chinan Hologlam-kokoelman lakkaa ja nekin on aivan valloittavia. Harmittaa vaan, kun ei paista aurinko ei. En mä siitä niin muuten piittaisi mutta hololakkoja pitäisi päästä kuvailemaan. Eikö se aurinko yhtään ajattele meitä kynsi-ihmisiä :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Mä tykkään myös Hologlameista, ne on hillitympiä kuin nämä, mutta silti kauniita. :) Aurinko saisi kyllä pikkuisen enemmän paistaa, että edes kuvat ehtisi ottaa! :D

      Poista
  2. Ihana. *.* Ei tuo lakka kyllä tuon isompia koristeluja kaipaa.

    VastaaPoista
  3. Hitto jäi sana pois välistä :DD siis on kyl kaunis lakka!

    VastaaPoista
  4. Voi vitsit mikä kaunotar tämä on! ♥ Ihanat koristelutkin sille keksit, tällaisia upeuksia on aina kovin hankalaa koristella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on <3! Joo, miten se aina meneekin niin, että kauneimpia lakkoja on aina vaikea koristella! :)

      Poista
  5. Mä oon niiiiiin kateellinen sulle kun sulla on tämä lakka :). Aivan ihana, en kestä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin olin aikaisemmin niille, joilla tämä oli, eikä mulla vielä ollut! En koskaan uskonut omistavani tätä, mutta ihmeitä tapahtuu! :)

      Poista
  6. On tuo kyllä kaunis :) Mutta ei mua silti kaduta, että siitä luovuin :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)