keskiviikko 10. helmikuuta 2016

Glam Polish Alphabet City -kokoelman lakkoja

Mulle kotiutui vihdoin kauan himoitut lakat Glam Polish Alphabet -kokoelmasta. Ostin 6/9 tuosta kokoelmasta, sillä otin varman päälle muutaman värin kanssa, etteivät ne jää sitten käyttämättä. En voi kyllä muuta kuin kehua näitä, ihan mielettömän kauniita ja helppokäyttöisiä lakkoja! 


Kynsillä tulette nämä näkemään sitten, kun ne ovat saaneet tarpeeksi pituutta, mutta tässä vähän esimakua. Nämä eivät ole ihanuusjärjestyksessä, sillä ei näitä sellaiseen voi laittaa! :D Pullon kuvatekstistä näkyy lakan nimi ja sen alla on makrokuva tikutetusta lakasta. Kaikissa tikuissa lakkaa on kaksi kerrosta.


Loud As The Hell You Want




Mix Tape




Not Wearing Underwear





Special





The Internet Is For Pourn

 


The More You Ruv Someone





Ah ja voih, on ne ihan mielettömän kauniita. Luulen, että tulen jatkossakin sortumaan tilaamaan näitä upeuksia. Mitäpä mieltä te olette näistä lakoista, löytyykö näitä myös teiltä? ^_^

30 kommenttia:

  1. Oooh mitä "Glam-spämmiä"! <3 Ne on kyllä herkullisia kaikkia, suosikkini on näistä varmastikin tuo Not Wearing Underwear.

    Mullakin on Glamin lakkoja ja ne ovat kyllä laadukkaita ja sievä, omalla kohdallani ehkä jääneet jostain syystä nimenomaan F.U.N Lacquerin jalkoihin vain... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näitä on kyllä mukava katsoa itsekin! :3

      Mä en onneksi vielä ole sotkeentunut FUNeihin, jos mä nyt ensin koukutun näihin Glameihin. :D

      Poista
  2. Voi että, nää on kyllä upeita! ♥ Mulla ei ole vielä yhtään Glam Polishia, mutta himoitsen niiltä kyllä vähän turhan montaakin kaunotarta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! :) Mäkin himoitsen näitä lisää nyt kun sain ensimmäiset kätösiini. :D

      Poista
  3. Multa ei vielä näitä löydy, mutta himotuslistalla on useampikin. <3 Aivan upeita kaikki nuo! Not Wearing Underwear & The More You Ruv Someone!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin heti kaikki tän kokoelman himotukset. :D

      Poista
  4. Ei näitä lakkoja löydy vielä itseltä mutta saattaapa pian löytyä. Muutamat muut Glam Polishit kyllä löytyy ja onhan ne nyt vaan niin ihania lakkoja. Toivottavasti sun kynnet kasvais oikein supernopeaa vauhtia että pääset testailemaan näitä omille kynsille. Niin kauniita lakkoja jokaikinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä myös toivon, ettei uusia lohkeamia tule ja nämä kasvaisi nyt nopeasti edes siedettävän mittaisiksi. :D

      Poista
  5. Oih,näyttää kyllä ihanilta lakoilta ♡_♡
    En malta odottaa, että saat nämä kynsille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kaikki ihania! :D
      En mäkään malta odottaa!!

      Poista
  6. Tää on kyllä tosi kiva kokoelma ja haluaisin noista muutaman, mutta taidan pidättäytyä aloittamallani maltillisen ostamisen linjalla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun kohdalla maltti loppui ihan totaalisesti tän kokoelman kohdalla. :'D

      Poista
  7. On kyllä nättejä lakkoja, ihanaa kimallusta ♡

    VastaaPoista
  8. Mulla ei ole näitä yhtään, mutta kyseessä on sellanen merkki, jonka lakkoja tilaisin heti ekana, jos rahatilanne sen sallisi! Niin mielettömän kauniita lakkoja jokaisessa kokoelmassa. Oon lisäksi rakastunu tuohon pulloon, joka on mun silmää kynsilakkojen parhaimmistoa ulkonäöllisesti <3
    Tahdon nähdä kuvia Not Wearing Underwearista ekana, jooko? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin näitä olen tosi pitkään jo himoinnut, mutta nyt annoin itselleni luvan ostaa nämä upeudet. Saa nähdä miten käy tulevaisuudessa, raaskiiko enää ostaa. :D
      Saa nähdä milloin saan nämä kynsille asti, tuntuu taas että pitää keksiä jotain spesiaalia näin upeille lakoille... :D

      Poista
  9. Mulle on alkanut salakavalasti kertya noita Glameja, tasta kokoelmasta ekana oli pakko saada Not Wearing Underwear ja Special. Ne on uuh ja aah ihania! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen, että mullekin kertyy näitä salakavalasti lisää. :D

      Poista
  10. Mä en kestä ♥_♥ Mistä tilasit? Tai en kyl tiedä kannattaako sun kertoa sitä, koska voi olla et menen tyhjentämään tilini sinne :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tilasin omani Hypnotic Polishilta. Kympin postarit, mutta eipä tarvitse pelätä tulleja. :) Sori vaan kun kerroin! :D

      Poista
  11. Oli virhe katsoa tää postaus, iski holokuume :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä tässä holokuume jos toinenkin iskee näistä kuvista. :D

      Poista
  12. Oi vau! Mulle samanlaisen ostosekoamisreaktion aiheutti Glamin Cast a Spell -kokoelmien lakat, erityisesti kolmoskokoelma jossa on pastellisävyjä. Mut siitä ekastakin ostin useamman. Ihan mielettömän ihania ja hyvälaatuisia kaikki!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)