sunnuntai 1. helmikuuta 2015

Leimojen värittelyä

Meillä oli Herra P:n pikkuveli kylässä ja kovasti yritin kysellä miesten mielipidettä, mitä valita violetille ja mustalle kaveriksi. En ilmeisesti saanut tarpeeksi hyvää vastausta, sillä huomasin lakkaavani Picture Polishin Cyanilla, enkä sillä violetilla jolla alunperin olin ajatellut lakkaavani. :D Cyan on todella kaunis ja helppo levittää, kuitenkin mä laitoin tätä lakkaa kolme kerrosta, sillä olin havaitsevinani lievää läpinäkyvyyttä joissakin kohdissa.


Cyan pääsi siis peukaloon, etusormeen ja pikkurilliin. Keskisormen ja nimettömän lakkasin Ginan valkoisella. Leimat ovat laatasta BP-L008 ja leimasinlakkana Konadin musta. Väritin nuo terälehdet uudella Dance Legengin Top Aquarelle Sisleyllä, jonka olin vasta ostanut Mi Nailsilta.


Mä en ole omistanut ikinä yhtään OPIn Sheer Tintsejä, joita voi käyttää samaan tapaan, mutta Emma kirjoitti näiden olevan paljon helpompia käyttää. Ja ei mulla kyllä ollut mitään valittamista tästä Sisleystä, aivan ihana! Tai no se valitus tietenkin, että näitä haluaa nyt lisää! Useampi sävy näkyy olevan Mi Nailsilta jo loppu, joten näitä kannattaa ostaa kun niitä nyt löytyy!


Mun mielestä näistä tuli oikein raikkaat ja ihanat! Sisley ja Cyan toimivat molemmat moitteettomasti ja leimatkin onnistuivat kerrasta. Näin sen homman pitäisi aina mennä! :)

Käytetyt lakat:

Picture Polish Cyan, Gina Tricot White, Dance Legend Sisley ja Konad musta

40 kommenttia:

  1. On kyllä raikkaat ja ihanat! ^_^

    VastaaPoista
  2. Vautsi miten upeat kynnet! <3

    VastaaPoista
  3. Ah, täydelliset <3 Ei mulla muuta :D

    VastaaPoista
  4. WAAAAU!
    Nimenomaan raikkaat! :)

    VastaaPoista
  5. Upeat leimat! Yritin yksi päivä kaivella laatoista kuviota, jota olisi voinut värittää mutta en mukamas löytänyt kuin yhden kukkakuvion. Seuraava ongelma oli, etten mukamas löytänyt yhtään sopivan ohutta lakkaa värittämiseen. Taitaa olla aika tarkastuttaa päänuppi :).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mä ostin tän BP-laatan vain ja ainoastaa noiden leimojen väritettävyyden vuoksi, siinä on monta kuviota joita pystyy hyvin värittämään. :D Mun pitäisi käydä myös läpi lakkoja ja selvitellä mitkä sopisivat näihin värityspuuhiin. :)

      Poista
  6. Eikä! Nämä on ihan mielettömät <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me likey!!! Cyan on nätti tapaus sinälläänkin, mutta kyllä nuo kuviokynnet on ne jotka nappaa silmään ja pelkästään positiivisesti. :)

      Poista
  7. Wau! Jälleen kerran olet onnistunut todella upeasti :)

    VastaaPoista
  8. Wautsi<3 Todella upeat!

    VastaaPoista
  9. Tosi hienot! Cyan on kyllä kaunis, mulla on Fool's Gold ja jotenkin mua nyppii siinä se kultsi glitteri joka vetää sitä keltaiseen, ehkä annan sille kuitenkin vielä toisen tilaisuuden. Mulla on myös joku tuollainen akvarelli, ehkäpä tästä inspiroituneena otan sen seuraavaksi käyttöön! Sanoinko jo että nää on upeet!?! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt äkkiä kokeilemaan sitä akvarellia, hop hop! :D Kiitos paljon! :)

      Poista
  10. Mahtavat kynnet. ^^ Mulla on Sheer Tintsit, mutta niissä paino on enemmän sanalla sheer kuin tint. :D Niin hailakka värisävy, että tekee mieli laittaa elintarvikeväriä lisäämään sävyä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 No onpas hyvä etten ole noita OPIn vastaavia ostanut, tämä DaLe toimi kuitenkin ihan täydellisesti! :)

      Poista
  11. Onpa todella kauniit <3 Oikein ääneen joutui huokaista! :D

    VastaaPoista
  12. Aivan mielettömän upeat lakkaukset! Wau! Tykkään! ♡

    VastaaPoista
  13. Aivan upeat! Mua alkoi kyllä nyt vähän kiinnostaa noi akvarellilakat, mutta toisaalta niitä ois sitten hyvä omistaa vähintään joku kolme eri sävyä ja se kävisi kalliiksi. Ehkä siis istun sormieni päällä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :3 Mä haluaisin omistaa ainakin jonkin punaisen vielä tämän lisäksi, toivottavasti niitä on sitten vielä tarjolla kun rahaa tulee... :D

      Poista
  14. siis aivan täydelliset!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! :)