keskiviikko 4. toukokuuta 2016

AVON Gel Shine -kynsilakat

Mä ihmettelin eräänä päivänä miten postilaatikossa oli paketti. En ollut tilannut pitkään aikaan mitään, joten siksi olin ymmälläni. Suureksi ilokseni sieltä paljastui muutama AVON Gel Shine -kynsilakka mainoslappusen kera. AVONilla lanseerataan nyt uudet Gel Shine -lakat. Näitä on muissakin blogeissa jo jonkin verran näkynyt, mutta tässäpä omia kokemuksiani. 


Lapussa lukee, että uudet AVON Gel Shine -kynsilakkojen koostumukset sisältävät hoitavia omegaöljyjä, joten kynnet pysyvät kunnossa värileikeistä huolimatta. Kynsilakalla loihdit intensiivisen värin yhdellä kerroksella ja tulos kestää kiiltävänä pitkään. Kuin geelimanikyyri kotona!

Gel Shine -päällyslakka kansinkertaistaa värilakkojen keston ja estää lakkaa lohkeilemasta sekä halkeilemasta.

Mä olen tykännyt tosi paljon noista AVONin lakoista mitä mulla on. Voin ehdottomasti suositella sitä valkoistakin, toimii kuin junan vessa! :)

Nyt mä kokeilin näitä lakkoja ja eipä mulla kyllä pahaa sanottavaa näistä ole. Tosi helposti levittyviä ja suhteellisen peittäviä. Kahdella kerroksella saa peittävää jälkeä. Koostumus on ohut, mutta silti peittävä. Nämä mitä mulla oli, ovat nimeltään Sapphired Up ja Rain Washed. Mä tein vain pahan virheen ottaessani lakat pois laatikosta, sillä en osannut sitten sanoa kumpi on kumpi. Sitä kun ei lue pullossa. :D Onneksi kuitenkin Google osasi auttaa asiassa. Tuo ihanainen vaalea lila on Rain Washed ja täydellinen sininen on Sapphired Up.



Päällyslakkahan ei ole pikakuivattaja, mutta kokeilin sitäkin. Lakka on yhtä ohutta ja helposti levitettävää kuin itse värilakatkin. Lopputulos on kivan kiiltävä, itse ajattelin kokeilla tätä päällyslakkaa folioiden päälle, niihin kun ei pikakuivattajaa voi laittaa.  

Normaalihinta näille tuotteille on 10,00€, mutta lanseeraushinta 7,45€ ajalla 5.5 - 25.5.2016. Kannattaapi siis hyödyntää tilaisuus näihin oiviin lakkoihin! :)

AVONilla on nykyään myös verkkokauppa, josta jokainen voi tehdä ostoksia tässä osoitteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! :)